CRM dla deweloperów

Automatyzacja procesów i wielopoziomowe zarządzanie

Nie musisz działać samodzielnie. Zarządzaj firmą skutecznie za pomocą systemu CRM dla deweloperów. Wykorzystaj technologię dostosowaną do wymagań nowoczesnych firm, które dostrzegają korzyści ze wdrożenia automatyzacji. CRM oznacza dla dewelopera kompleksowe wsparcie, uwzględnia specyficzne wymagania użytkowników w 4 kluczowych obszarach – zarządzania projektem, sprzedaży mieszkań, obsłudze klienta oraz zarządzaniem firmą.

zarządzanie projektem

System CRM dla deweloperów umożliwia przygotowanie i zarządzanie realizacją projektów inwestycyjnych – dotyczy to takich elementów akwizycja gruntów, procedury przetargowe, budżet inwestycji oraz obieg dokumentów.

sprzedaż mieszkań

Zadbaj o utrzymanie oraz rozwój relacji z klientami i kontrahentami za pomocą centralnego rejestru klientów, rejestru zmian w umowie, zmian lokatorskich, pakietów wykończeniowych mieszkań, usterek oraz monitoringu płatności.

obsługa Klienta

CRM to dla dewelopera wielopoziomowe wsparcie procesu obsługi klienta poprzez rozbudowany katalog produktów, automatyczną aktualizację danych, www, portale sprzedażowe, szablony dokumentów, odbiory zdalne mieszkań, ocenę szansy sprzedażowej, umowy i dokumentację.

zarządzanie firmą

Dzięki systemowi CRM deweloper będzie w stanie skuteczniej analizować rezultaty procesów sprzedażowych i serwisowych, a także raporty zarządcze, dashboard i zarządzanie pracą: sekretariat, sprzedaż, projekt, HR. Ułatwia to też integrację call center, systemów, księgowości, płatności, chatów i SMS-ów.

Czym jest CRM dla deweloperów?

CRM (ang. Customer Relationship Management) to inaczej zarządzanie relacjami z klientem – o ile sama polityka CRM jest uniwersalna, to oczywiście w każdej branży system wygląda inaczej, co pozwala skuteczniej kontrolować sprzedaż, obsługę i marketing. Dlaczego jest to tak ważny element zarządzania firmą?

 

Zła obsługa klienta kosztuje, a w branży nieruchomości ten koszt jest szczególnie wysoki. Dobra natomiast zwiększa przychody firmy i prowadzi do autentycznych rekomendacji, które są istotnym elementem sprzedaży. System CRM to dla deweloperów szansa na poprawę Customer Experience – kiepskie doświadczenia, brak pomocy w rozwiązaniu problemu, sprawiają, że niemal połowa klientów przechodzi do konkurencji. To oznacza, że nie sama oferta, czy mityczna lokalizacja nieruchomości będą miały kluczowe znaczenie dla powodzenia inwestycji, ale właśnie to, w jaki sposób firma buduje relacje z klientami.

Za doświadczenie klientów w gruncie rzeczy odpowiadają wszystkie działy – to kolejny powód, dla którego warto wdrożyć system CRM, ponieważ system ułatwia pracę w kilku obszarach. Wspiera m.in. sprzedaż, marketing, obsługę klienta i kontrahentów, oraz management. Dobry Customer Experience pozwala się też wyróżnić, co należy szczególnie docenić w branży deweloperskiej – oczywiście system CRM jest tylko częścią CX, ale umożliwia budowę solidnych fundamentów.

 

Chcę jeszcze skuteczniej zarządzać firmą deweloperską

Jako dostawca systemów informatycznych wielokrotnie obserwowaliśmy, jak wdrożenie systemu CRM dla deweloperów poprawiało standard sprzedaży i obsługi klienta. Dlaczego? Skuteczne zarządzanie firmą deweloperską wymaga reagowania na bieżąco na zmiany w ramach inwestycji – monitorowania procesów zakupu nieruchomości, rejestracji danych na temat zakończonych transakcji, ale też oceniana szans sprzedażowych. Dlaczego system CRM to dla firmy budowlanej możliwość poprawy m.in. obsługi klienta? Sprawdź, co może zyskać Twoja firma.

  • Możliwość prowadzenia mobilnych odbiorów mieszkań i płynniejszego przepływu dokumentacji związanych z tym etapem sprzedaży
  • Ścisła współpraca z wirtualnym asystentem zespołu sprzedaży – wsparcie w generowaniu i negocjowaniu umów oraz warunków sprzedaży
  • Wzmocnienie indywidualnego podejścia do klienta i kontrahenta – automatyzacja gwarantuje spójność danych, a jednocześnie oszczędza czas, bo pozwala ograniczyć liczbę powtarzalnych, nużących zadań
  • Dostęp do repozytorium dokumentów sprzedażowych i szablonów pism, dzięki czemu wszystkie kluczowe dokumenty będą w jednym miejscu
  • Możliwość elektronicznego zarządzania kalendarzem managerów i zespołu, co ułatwia efektywniejsze wykorzystanie dostępnych zasobów

W branży nieruchomości najważniejszy jest klient i jego doświadczenie na każdym etapie sprzedaży, ale to nie wyklucza automatyzacji procesów – wręcz przeciwnie. Efektywne zarządzanie firmą deweloperską polega m.in. na umiejętnym wykorzystaniu technologii w codziennych, powtarzalnych zadaniach biurowych.

 

Jak zapewnić pracownikom większe wsparcie w sprzedaży mieszkań?

Wsparcie sprzedaży powinno być systemowe – oczywiście działania oddolne są potrzebne, ale to myślenie globalne pozwala osiągać najlepsze efekty. Dobry system CRM dla deweloperów umożliwia automatyzację procesów sprzedażowych, co zapewnia dużą oszczędność czasu, który można wykorzystać w jakościowy sposób. Jakie jeszcze elementy CRM pomogą Twoim pracownikom?

  • Automatyczna archiwizacja danych, które można wykorzystać do późniejszej analizy inwestycji oraz wprowadzenia istotnych zmian przy kolejnym projekcie
  • Zarządzanie zadaniami (np. odbiory zdalne i stacjonarne, spotkania z notariuszem), a więc skuteczniejsza organizacja pracy
  • Raportowanie na bieżąco, które umożliwia modyfikację strategii, a tym samym optymalizację budżetu w ramach inwestycji
  • Elektroniczny obieg dokumentów, który zapewnia płynniejszy przepływ informacji w firmie
  • Zarządzanie pakietami wykończeniowymi i zmianami lokatorskimi

W branży deweloperskiej liczy się czas reakcji, umiejętne korzystanie z danych i sprawna obsługa klienta, która rozumie jego potrzeby i potrafi to wykorzystać do personalizacji doświadczenia. Celem jest sprzedaż mieszkań, a system CRM dla deweloperów jest inwestycją, która się zwróci poprzez zdobywanie nowych klientów.

zobacz ofertę

wdrożenie LOKUM DEWELOPER

wdrożenie YAREAL POLSKA

PIVOTAL DEWELOPER DAY

Zobacz co mówią o nas nasi klienci

  • LOKUM DEWELOPER

    Wdrożenie PIVOTAL DEWELOPER | CRM, który wspiera zarządzanie istotnymi dla firmy działaniami: sprzedaż nieruchomości i utrzymanie jak najlepszych relacji z klientami (pełni rolę wirtualnego asystenta zespołu sprzedaży), procedury formalno–prawne, płatności i rozliczenia. Ułatwia planowanie działań, procedowanie bieżących spraw i generowanie oraz późniejsze ustalanie finalnej dokumentacji.

  • YAREAL POLSKA SP. ZO.O.

    Agnieszka Oskędra | Sales Director Residential Projects

    PIVOTAL DEWELOPER | CRM to system kompleksowo wspierający obsługę Klienta firmy Yareal Polska sp. zo.o. Pozwala na indywidualne podejście do potrzeb klienta i tworzenie optymalnych ścieżek obsługi, dostosowanych do stale zmieniających się wymagań i potrzeb. System wspiera obsługę od pierwszej wizyty Klienta w biurze firmy, po podpisanie umowy sprzedaży i przekazania kluczy do zakupionej nieruchomości.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.